lovehappiness.blo.gg

Dödar dom med kärlek

Kategori: Allmänt

Tjäna! Tänkte nu när det är sommar ska jag verkligen ta tag i min blogg eftersom jag inte gjort det tidigare. På grund av att jag inte har haft tid. Sen så är det ju äntligen Sommarlov, kan det bli bättre? Känslan att veta att det är sommar och ingen mer skola, den är gryym. 
Vi fick sommarlov i torsdags, fick sitta på en typ 3 timmars lång skolavslutining. Inte kul. Sen så åkte jag hem och min finaste kom och sov hos mig, vi bara myste på. Sedan har jag ätit på kina och umgåtts med min familj.
Nu är jag hos Linnea och vi lyssnar på musik och dricker läsk. Vi har inte gjort så mycket idag... Imorgon blir det att kanske följa med dom till stallet, var så länge sedan. kommer uppdatera mer imorgon då jag har tid :)
 
Senaste från instagram :)
 
 
   
 
 

Kommentarer

  • Sandra + dogsen säger:

    SV: Tack så mycket :)

    2013-06-15 | 23:01:00
    Bloggadress: http://hundkojans.blogg.se
  • Anonym säger:

    God glassen såg ut!!

    Svar: Det var den också!! :)
    Josefin

    2013-06-16 | 01:28:53

Kommentera inlägget här: