lovehappiness.blo.gg

Midsommar

Kategori: Allmänt

Heyyy
Gårdagen spenderades med älsklingen, sen drog jag till kalix och umgicks med mia och olivia. Vi drack redbull, pratade och skrattade. Åkte även en sväng med longboarden i stan där vid tolv ^^ Sen har vi sett film skypat osv. Så vi gick och la oss där vid fem på morgonen. 
 
Jag vaknade typ åtta för att olivias telefon ringde. Så då gick Mia hem och fortsatte sova medans jag och olivia gjorde voffler och bara tog det lugnt. Där vi tolv tiden hämtade mamma mig och vi drog på lyktan sen har vi sprungit runt i kalix. Sen kom jag hem och myste framför one tree hill... Nu skypar jag med älsklingen och dricker Powerking, Imorgon spenderas kvällen med elvira och hons familj och säkert flera till. Vi hörs :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: